کد خبر: ۸۳۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۱
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که مورد توجه مسئولان فدراسیون قرار دارد، با یک پیشنهاد جدید مواجه شده است....

تراکتور مسیر برانکو را تغییر داد/ زلف ایوانکوویچ به سه تیم گره خورد! به گزارش خبرداغ ، در حالی که فدراسیون فوتبال مذاکراتش با برانکو ایوانکوویچ را تا مرحله امضا قرارداد هم پیش برده است اما رسیدن یه پیشنهاد جدید و حل نشدن دو مشکل قبلی که وجود داشت فعلا همه چیز را بهم ریخته و تکلیف او مشخص نیست. 

 

مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کردند تا در سریعترین زمان ممکن برانکو را جانشین ویلموتس کنند اما سرمربی بلژیکی حاضر نشده است به راحتی قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران لغو کند و ماجرا هنوز ادامه دارد.

 

به همین خاطر روند مذاکرات بین فدراسیون فوتبال و برانکو هم متوقف شده تا تکلیف قرارداد ویلموتس مشخص شود. در این بین اما تراکتور تبریز وارد شد و به سرمربی پیشین سرخپوشان پیغام داده که حاضر است در سریعترین زمان ممکن با این مرد کروات قرارداد امضا کنند. 

 

این پیشنهاد در حالی از سوی تراکتور مطرح شده که هنوز تکلیف بدهی باشگاه پرسپولیس به وی و مالیاتش مشخص نشده است. مسئولان تراکتور به وی پیشنهاد همکاری داده اند اما حاضر نیستند این دو مشکل را حل کنند. 

 

برانکو هم که حالا زلفش به سه تیم گره خورده و مورد توجه دو تیم از این جمع قرار گرفته، تا زمانی که تکلیف این دو مشکلش مشخص نشود، حاضر نیست پای هیچ قراردادی را امضا کند. البته با اتفاقاتی که برای تراکتور افتاده فعلا اوضاع این تیم هم بهم ریخته و همه چیز در ابهام است.

جام نیوز
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: