کد خبر: ۸۳۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۵۱۴
پرسپولیس با اینکه توانست در هفته چهاردهم لیگ برتر گل گهر را شکست دهد اما یک ضعف بزرگ هنوز این تیم را آزار می دهد....

نقطه ضعفی که پرسپولیس را آزار می دهد/ کالدرون با چه کسی لج می کند؟ سرخپوشان تهرانی که هفته های پرنوسانی را در چهارده هفته گذشته رقابت های لیگ برتر پشت سرگذاشته اند، در فاصله یک هفته مانده تا پایان نیم فصل اول نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر خود را به صدر نزدیک کرد تا همچنان امیدوار به قهرمانی باشد. 

 

شاگردان کالدرون در دیدار هفته چهاردهم میزبان گل گهر بودند و در یک بازی سخت توانستند دو بر یک این تیم را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند. اما این بار هم سرمربی آرژانتینی تیمش را دچار تغییر کرد تا نگرانی ها برای آینده را افزایش دهد. 

 

کالدرون که با ترکیبی خوب و آشنا توانسته بود ذوب آهن را در اصفهان با سه گل شکست دهد، برای دیدار با گل گهر دوباره سیدجلال حسینی را نیمکت نشین کرد و کنعانی زادگان را به زمین فرستاد. اتفاقی که باعث تعجب هواداران این تیم هم شد. 

 

نقطه ضعف بزرگ در بازی با گل گهر نبود یک رهبر و بزرگتر داخل زمین بود که مشکلاتی را برای سرخپوشان ایجاد کرد. خصوصا در خط دفاعی که این تیم بسیار آشفته بود و بارها دروازه اش تهدید شد. 

 

درحالی که انصاریفرد امیدوارم بود بعد از صحبت های انجام شده با کالدرون وی ترکیب تیمش را تغییر ندهد اما بازهم این اتفاق رخ نداد و سیدجلال بدون دلیل روی نیمکت نشست تا آشفتگی در زمین برای سرخپوشان بیشتر از قبل به چشم بیاید. باید دید او برای دیدارهای آینده بالاخره به ترکیب ثابت خواهد رسید یا خیر.

منبع: جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: