کد خبر: ۸۳۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۱۳۹
الویری با 40 رأی موافق در دوم رای گیری رئیس شورای عالی استانها شد.

الویری رئیس شورای عالی استانها باقی ماند/ نماینده قم تنها با یک رای کمتر، از تصاحب صندلی ریاست بازمانددر بیست و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها، که امروزپنجشنبه -  21 آذر ماه -به ریاست مرتضی الویری و با دستور کار انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استانها  برگزار شد،  برای  سومین سال از پنجمین دوره شورای عالی استانها مرتضی الویری دوباره در سمت رئیس شورا ابقا شد.

 درانتخابات هیات رئیسه امروز شورای عالی استان‌ها، علیرضا احمدی نماینده مردم قم و مرتضی الویری نماینده مردم تهران در شورای عالی استانها کاندیدای ریاست شورای عالی برای سومین سال از دور پنجمین دوره بودند که در نهایت الویری برای سومین سال رئیس شورای عالی استانها ماند.

در دوره اول رأی‌گیری در انتخابات 71 نفر از 75 نماینده حضور داشتند که مرتضی الویری توانست 35 رأی را اخذ کرده و احمدی با 34 رأی و دو نماینده هم رأی سفید به صندوق انداختند. به دلیل اینکه الویری و احمدی هیچکدام نتوانسته بودند نصف به علاوه یک رأی را کسب کنند، رأی‌گیری مجدد تکرار شد و در دور دوم رأی‌گیری الویری با 40 رأی از مجموع 71 رأی رئیس شورای عالی استانها باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: