کد خبر: ۸۳۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۳۷۳
این تک ستاره پرسپولیس، عصای دست کالدرون و یکی از بهترین بازیکنان لیگ نوزدهم است.

این نکته را تقریبا بعد از هر بازی پرسپولیس نوشته‌ایم؛ اینکه مهدی ترابی عصای دست کالدرون و یکی از بهترین بازیکنان لیگ نوزدهم است. آنقدر کلمات را تکرار کرده‌ایم که دیگر مجالی برای پرگویی و بازگویی باقی نمانده است. این وسط، تنها شادمانی بزرگ از آن است که ترابی در باد این تعریف و تمجیدها نخوابیده و همچنان پرتلاش و باانگیزه کار خودش را می‌کند. او برابر گل‌گهر هم یک گل استثنایی زد و گل دوم را هم ساخت.

 

 

مهدی ترابی این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران و جزو سه فوتبالیست برتر تیم گابریل کالدرون بوده است. او که فصل گذشته نیز موثر ظاهر شده بود، در لیگ نوزدهم با نمایش های بهتر از فصل قبل، نوید بازگشت به فرم همیشگی را داد؛ از همان بازی نخست که گل سه امتیازی برابر زردپوشان پارس جنوبی را زد تا همین سه شنبه شب که با شوتی تماشایی، دروازه گل گهر سیرجان را گشود.

 

 

ترابی در روزهایی برای پرسپولیس گل می‌زند و گل‌سازی می‌کند که مهاجمان این تیم عملکرد خوبی نداشته اند و چنین آماری از مهدی ترابی برای گابریل کالدرونِ آرژانتینی یک موهبت بزرگ به حساب می‌آید. بنابراین شاید لازم باشد که این مربی باتجربه، در کنار انتقادات همیشگی اش نسبت به مهاجمان تیمش، به تمجید از هافبک گلزن و گلسازش بپردازد.

منبع: جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: