کد خبر: ۸۳۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۹
سرهنگ جلیلیان گفت: استفاده از وسایل گرمایشی برقی باعث شد بار سنگینی بر شبکه برق محدوده خیابان جمهوری ایجاد شود.

علت آتش سوزی چهارراه استانبول، ایجاد بار سنگین بر شبکه برق محدود منطقه به خاطر استفاده از وسایل گرمایشی برقی بود / شهرداری مجوز گازکشی به مغازه‌های قدیمی اطراف پلاسکو را نداده بودسرهنگ جلیلیان سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت درباره آخرین جزئیات آتش سوزی در خیابان جمهوری اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرداری مجوز گازکشی به مغازه‌های قدیمی اطراف پلاسکو را نداده بود ناچارا در این مغازه‌ها از وسایل گرمایشی برقی استفاده می‌شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ او با بیان اینکه این اقدام باعث شده بار سنگینی بر شبکه برق منطقه ایجاد شود و موجب آتش سوزی شود، گفت: درحال حاضر ۶ مغازه که شامل ۱۰ دهنه مغازه می‌شد دچار آتش سوزی شده اند.

سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت افزود: همکاران ما از لحظات اول در صحنه حضور داشتند و با مسدود کردن خیابان‌های منتهی به محل آتش سوزی آرامش را در منطقه حفظ کرده اند.

او ادامه داد: در کل مشکل خاصی وجودندارد و هیچ آسیب جانی در این حادثه گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: