کد خبر: ۸۳۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۵۵۲
آقای انصاری فرد عزیز اجازه دهید رقابت‌ها سالم و منوط به مستطیل سبز باشد.

ماهیگیری مدیرعامل پرسپولیس از آب گل آلودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمدحسن انصاری‌فرد مدیر عامل فوتبالی پرسپولیس با وجود اینکه بارها شاهد امدادهای غیبی به این تیم در زمان‌های مختلف به ویژه در چند سال اخیر از سوی دولتمردان و وزارت ورزش بوده اندکه تلاش وزارت ورزش به عنوان متولی و عامل اصلی مشکلات اخیر استقلال که برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال صورت گرفته بسیج تمام کشور تعبیر کرده است.

 

البته تا این لحظه هیچ اتفاق مثبتی هم رخ نداده نه مطالبات معوق استراماچونی پرداخت شده ، نه فتحی از استقلال رفته ، نه مدیری لایق به مدیریت استقلال منصوب شده و حتی در یک اقدام عجیب و تامل برانگیز ضعیف‌ترین عضو هیئت مدیره‌ی استقلال به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده است . پس جناب آقای انصاری فرد چگونه و با کدام دلیل این اقدامات منفی را بسیج کشور تشخیص داده مشخص نیست. انصاری فرد می‌گویند زمان خروج برانکو از ایران کسی برای ماندنش در پرسپولیس اقدامی انجام نداده اما فراموش کرده که سفیر ایران در کرواسی چندین بار با برانکو جلسه برگزار کرد، وزیر ورزش بارها به سفیر ایران در کرواسی سفارش کرد تحت هر شرایطی برانکو ایوانکوویچ را راضی به برگشتن به پرسپولیس نماید حتی آقای عراقچی هم به مسئله ورود کرد خوب است فراموش کار نباشیم و اگر به موضوعی انتقاد داریم در برابرش به اقدامات و فعالیت مدیران وزارت ورزش و حتی سایر دستگاه‌های دولتی هم اشاره کنیم.

 

البته دلیل عمده در ماجرای عدم بازگشت پروفسور به پرسپولیس نه بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق و دستمزد سرمربی سابق تیم بود و نه کم کاری مدیران وزارت ورزش و حتی دولتمردان در واقع جناب پروفسور وسوسه دلارهای نفتی سران باشگاه الاهلی عربستان شده بود و خیلی وقت پیش با آن‌ها به توافق رسیده بود تا پس از حضوری موفق در پرسپولیس بخت خود را آنسوی خلیج فارس بیازماید چون تصور می‌کرد آن‌جا هم مانند ایران می‌تواند جام درو کند ولی خیلی زود به زمین سخت رسید و حتی با بطری‌های آب مورد نوازش هواداران عربستانی قرار گرفت.

 

متاسفانه آقای انصاری فرد با وجود این که خود به خوبی از همه‌ی مسائل آگاهی دارند در صدد ماهیگیری از آب گل آلود هستند. هفته‌ی گذشته هم همین آقای مدیر عامل گفته بودند عده‌ای دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شود در حالیکه همان عده سه فصل پیاپی علاقمند بوده‌اند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود حتی با گشاده رویی دو کاپ قهرمانی در سوپر جام هم به عنوان اشانتیون به سرخ‌پوشان تقدیم شده. ننه من غریبم و مظلوم نمایی یک قصه‌ی منسوخ شده است. حداقل قدر دان کارها و اقداماتی باشید که سلطانی‌فر در سال‌های وزارت برای پرسپولیس انجام داده است باشید. در کسری از ثانیه جانشین عرب انتخاب شد، تا هر یک از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا می‌دهد سریعا جای خالی او با یک نیروی وزارتی که دارای نفوذ زیادی است پر می‌شود اما همین حالا که با شما حرف می‌زنیم ماهها از استعفای سعادتمند عضو سابق هیئت مدیره استقلال می‌گذرد ولی هنوز هم جانشینی برای او تعیین نشده است. حضور پرسپولیس در کمپ اسپایر قطر و اتفاقات دیگر که بیان آن‌ها از حوصله بحث خارج است تماماً با وساطت و نظر مستقیم شخص وزیر ورزش برای سرخ‌پوشان پایتخت صورت گرفته است.

 

بیان این موارد مطمئناً با جبهه گیری هواداران پرسپولیس روبرو خواهد شد اما بهتر است یاد بگیریم که در برابر انتقاد حداقل شجاعت بیان حقایق و واقعیات را هم داشته باشیم. من مطمئنم که بین هواداران پرسپولیس افرادی وجود دارند که به حال و روز استقلال غصه می خورند که چرا باید با یک باشگاه مردمی این‌گونه رفتار شود. آقای انصاری فرد عزیز اجازه دهید رقابت‌ها سالم و منوط به مستطیل سبز باشد. اگر به هر حرفی و اقدامی که مشخص نیست چه نتیجه‌ای هم داشته باشد واکنش نشان دهید سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
نمیدونم نویسنده این مطالب کیه ولی در یک چیز مطمین هستم و اون لینه که کاملا یکطرفه قضاوت میکنه.حرفای استقلالیها در فوتبال برتر که کاملا یکسویه علیه پرسپولیس بود و تصمیمات بلاهت بار وزارت ورزش و هییت مدیره پرسپولیس که مربی موفق تیم رو فراری دادن و هیچ عزم ملی برای حل این موضوع در باشگاه، وزارت ورزش و خارجه و ... برای برگرداندن برانکو وجود نداشت که نگارنده با وقاحت منکر آن شد و هوس پول را تنها دلیل رفتن برانکو اعلام کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
گل گفتید اقای نویسنده...ظلم های که این وزیر و این دولت در حق استقلال کرده رو با هیچ چیزی نمیشه جبران کرد...ولی من ایمان دارم به خدایی که قدرتمند تر از هر کابینه و وزارتی ست...۱۴۰۰ نزدیکه آقایان پرسپولیسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
نمیدونم نویسنده این مطالب کیه ولی در یک چیز مطمین هستم و اون لینه که کاملا یکطرفه قضاوت میکنه.حرفای استقلالیها در فوتبال برتر که کاملا یکسویه علیه پرسپولیس بود و تصمیمات بلاهت بار وزارت ورزش و هییت مدیره پرسپولیس که مربی موفق تیم رو فراری دادن و هیچ عزم ملی برای حل این موضوع در باشگاه، وزارت ورزش و خارجه و ... برای برگرداندن برانکو وجود نداشت که نگارنده با وقاحت منکر آن شد و هوس پول را تنها دلیل رفتن برانکو اعلام کرد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
واقعیت همینی است که همگان در این چند روز می بینیم . واقعیت جور کردن پول پروپئیج است . واقعیت مثبت شدن دوپینگ بازیکن استقلال است . واقعیت سه بر صفر شدن سه بازی به نفع استقلال است . واقعیت .......
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
برانکو و استرا قابل قیاس نیستند برانکو هفت جام روبرای پرسپولیس آورد اما این آقا چی؟البته بعد اینهمه سال دو روز صدرنشینی واسه اینا اونقدر با ارزش بوده که کل کشور بسیج بشن واسه برگردوندنش.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: