کد خبر: ۸۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۸۹۱
رییس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانی در ۳۰ استان کشور با حضور بیش از ۲۰ هزار تیم خودرویی و موتوری خبر داد.

اجرای طرح زمستانی در ۳۰ استان با حضور بیش از ۲۰ هزار تیم خودرویی و موتوریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «سردار کمال هادیانفر» رییس پلیس راهور ناجا در رزمایش طرح زمستان پلیس که صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار جانباخته ضرورت همکاری همه دستگاه در طرح‌های فصلی را امری اجتناب ناپذیر می‌کند، اظهار داشت: پیشگیری، پیش بینی و رسیدگی به حوادث از وظایف همه دستگاه‌ها است.

او به طرح‌ نوروزی اشاره کرد و گفت: در طرح نوروزی ۱۰۷ هزار نفر از هفت سازمان حضوری فعال داشتند، همچنین در این طرح نوروزی بیش از ۱۷ درصد کاهش تصادفات داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در تصادفات ۵۱ درصد جانباختگان در سر صحنه، شش درصد در طول مسیر و ۴۳ درصد در بیمارستان‌های جان خود را از دست می‌دهند.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: طرح زمستانی در ۳۰ استان کشور، ۱۱۲ گردنه با استقرار ۱۱۸ تیم در گردنه‌های و همچنین بیش از ۲۰ هزار تیم خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس رسیدن به پلیس هوشمند است، گفت: پلت فرم جدید مدیریت حوادث اجرا خواهد شد.

هادیانفر خاطرنشان کرد: ما به پشتیبانی دولت درخصوص توسعه و نوسازی ناوگان نیازمندیم و همچنین امیدوارم خودروسازان تولید خودروهای ناایمن را متوقف کنند و خودرو ارزان اما ایمن در اختیار مردم قراردهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: