کد خبر: ۸۳۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۹
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش مستحق پیروزی برابر گل‌گهر بوده است. بیرانوند یک ماشین نیست و ممکن است افت کند. باید به او کمک کنیم به اوج برگردد.

کالدرون: تیم‌های بزرگ مقابل گل‌گهر به مشکل خورده بودند/ بیرانوند ماشین نیست و ممکن است افت کندبه گزارش خبرداغ ، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر گل‌گهر اظهار کرد: اول از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هواداران به خاطر حمایتشان در یک روز وسط هفته تشکر می‌کنم. می‌دانستیم اگر گل نزنیم بازی گره می‌خورد. تمام آمارها خوب بود و خوب بازی کردیم. تیم‌های بزرگ مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. خوشحالیم که ۳ امتیاز نصیب ما شد.

او درباره نقطه ضعف پرسپولیس و گل خوردن از کناره‌ها گفت: تیم‌های دیگر ارسال کننده و سرزن‌های خوبی دارند. این یک دوئل ۲ نفره است و گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. آمار گل‌های خورده ما بد نیست ولی باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

کالدرون در خصوص افت بیرانوند تصریح کرد: او در تمرینات عالی کار می‌کند. بیرانوند یک ماشین نیست و ممکن است افت کند. این برای همه بازیکنان است، به خصوص بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند. باید به او کمک کنیم به اوج برگردد.

ایسنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: