کد خبر: ۸۳۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۰
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:تعیین تکلیف استیضاح وزیر کشور به جلسه روز دوشنبه آینده کمیسیون موکول شد.

تعیین تکلیف استیضاح وزیر کشور به هفته آینده موکول شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اصغر سلیمی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: این جلسه با حضور وزیر کشور و جمعی از نمایندگان استیضاح کننده تشکیل، محور های استیضاح مطرح و پاسخ های وزیر استماع شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث نحوه مدیریت اعتراضات مردمی ناشی از افزایش قیمت بنزین، عدم اقناع افکار عمومی در مورد علل افزایش قیمت بنزین و راهکارهای جبرانی و آمادگی دستگاه ها و نهادهای مختلف برای افزایش قیمت پیش بینی های صورت گرفته در مورد اثرات اجتماعی و اقتصادی آن به عنوان بخشی از محور های استیضاح مطرح شدکه وزیر به آنها پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت به دلیل اینکه همه دغدغه های استیضاح کنندگان و پاسخ های وزیر در این جلسه مطرح نشد، جمع بندی موضوعات به جلسه آینده کمیسیون شوراها موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: