کد خبر: ۸۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
ادیانی در صحن مجلس مطرح کرد:
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: اینجا تریبون ملت است و نباید خوراک برای رسانه‌های پلشت فراهم کنیم

از تریبون مجلس خوراک برای رسانه‌های پلشت درست نکنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،سیدعلی ادیانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دستاوردها و مشکلات اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه گفت: از هیات رئیسه تشکر می کنیم که به استناد آیین نامه داخلی مجلس مسئولان را دعوت می کند تا در حوزه کاری خود گزارش دهند، اما می طلبد در دعوت از مسئولان به این نکته توجه کنند که در پشت تریبون هنجارشکنی نکنند و اطلاعات غلط ندهند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس ادامه داد: فردی در پشت تریبون می گوید تمامی فارغ التحصیلان ما در حال فرار و خروج از کشور هستند، اینجا تریبون ملت است و نباید خوراک برای رسانه های پلشت فراهم کنیم. هیات رئیسه باید توجه کند که نمایندگان با ادبیات پارلمانی و خطابه درست با مردم سخن بگویند و درشت گویی نکنند.

وی از عملکرد مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حمایت از شرکت های دانش بنیان تشکر کرد و گفت: با انحراف در اجرای قانون و سوق دادن بودجه در مسیری که در بودجه پیش بینی نشده، در حال انجام اقدامات مثبت هستیم، بنابراین وزارت علوم هوشمندانه باید ریل کار را در دست بگیرد و در کنار معاونت علمی و فناوری و همکاران آنها حمایت از شرکت ها را به عنوان کاری ارزشمند و ملی به پیش ببرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: متاسفانه درعمل برخی انحرافات پیش آمده و براساس برخی گزارشات منابعی که مجلس برای صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان پیش بینی کرده، در مسیر معاملات سخت افزاری و خرید ساختمان ها هزینه شده است و این انحراف در قانون است و باید دستگاه نظارتی در این باره گزارش دهد، از سویی بخشی از این پول های بلوکه شده و سود آنها دریافت می شود و این انحراف در قانون است و مجلس باید نظارت مناسب داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: