کد خبر: ۸۳۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۱۵
لاریجانی در کرمانشاه:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با منفی بافی دل مردم را خالی می کنند در حالی که منفی بافی برای کشور سمی مهلک است.

منفی بافی برای کشور سم مهلک است/ ادب انتخاباتی رعایت شود/ نباید در هر انتخابات، نهادهای کشور تخریب شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی که صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ به استان کرمانشاه سفر کرده است، در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به ۵۵ روستای این استان، گفت: با توجه به نقش قهرمانانه مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس مشکلات آن ها باید با سرعت و جدیت پیگیری شود، خوشبختانه این استان نمایندگان خوبی در مجلس دارد که با تحرک و فعال هستند و امیدواریم با کمک آن ها در بررسی لایحه بودجه ۹۹ برخی از این مشکلات برطرف شود. یکی از دغدغه های اصلی کشور و رویکرد محوری نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آبادانی روستاها بوده است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه در رژیم گذشته تنها چند شهر آباد در کشور وجود داشت و مابقی شهرها و روستاها رها شده بودند، ادامه داد: آبرسانی، راهسازی، احداث شبکه بهداشت و برقراری خطوط تلفن در روستاها نتیجه رویکرد امام خمینی (ره) در زمینه محرومیت زدایی و آبادانی روستاها بود و این رویکرد محوری در شرایطی هم که جنگ ۸ ساله به کشور تحمیل شده بود، پیگیری می شد.

لاریجانی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی تلاش زیادی برای آبادانی ایران و نقاط محروم صورت گرفته است، عنوان کرد: وضعیت تحریم ها علیه کشور جدی است اما در این شرایط آبادانی مناطق روستایی رها نشده و باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه برخی از این دست خدمات با تشخیص و تفکر نمایندگان مجلس ساماندهی شده است، ادامه داد: در زمان بررسی بودجه سال ۹۸ منابعی برای آبررسانی به روستاها در نظر گرفته شد تا مشکل آب شرب خانگی آن ها برطرف شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمار پیشرفت آبرسانی به روستاها با تصمیم مجلس به نقطه کنونی رسیده است ، ادامه داد: نمایندگان در این دوره از مجلس در زمینه آبرسانی، گازرسانی، بهداشت و درمان خدمات زیادی به مردم ارائه کرده اند که باید از نیروهای خدمتگزار حمایت کنیم و نگذاریم خدمت رسانی نهادهای کشور به روستاها در فضای غبار آلود سیاسی نادیده گرفته شود، زیرا منفی بافی برای کشور سم مهلک است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد دل مردم را با منفی بافی خالی می کنند در حالی که مردم با عزم خود دشمن را شکست داده اند، تصریح کرد: زمانی در مقابل ستم بین المللی موفق می شویم که ید واحده باشیم، لذا نباید برای هر انتخاباتی نهادهای کشور را تخریب کرد؛ زیرا نظام اصلی از مجموع همین نهادها تشکیل شده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه انتخابات امر مهمی است و باید ادب انتخاباتی در آن رعایت شود، افزود: می توان با وجود تحریم ها به شرط با هم بودن دست به اقدامات بزرگی زد و مشکلات مردم را در اولویت قرار داد.

رئیس قوه مقننه در پایان خاطرنشان کرد: برخی از افراد در زمینه اجرای طرح هادی ، آسفالت معابر روستایی و همچنین شبکه فاضلاب روستاها مطالبی داشتند که از استاندار می خواهم این مشکلات را برطرف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: