کد خبر: ۸۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۱۶۵
در سالن اجلاس سران؛
دبیر انجمن‌اسلامی جامعه پزشکی ایران، درباره بیست و هفتمین مجمع این تشکیلات گفت: این همایش در دو پنل سیاسی اقتصادی و همچنین صنفی با حضور میهمانان مطرح برگزار خواهد شد.

بیست و هفتمین مجمع انجمن‌اسلامی جامعه پزشکی جمعه برگزار می‌شودبه گزراش خبرداغ ، هادی عبداللهی دبیر بیست‌و‌هفتمین مجمع انجمن‌اسلامی جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: شرایط اقتصادی و سیاسی روز و نیز اقتصاد سلامت، هزینه‌های واقعی خدمات پزشکی و تعرفه و تعهدات سازمان‌های بیمه گر به مراکز درمانی در بیست وهفتمین مجمع انجمن به بحث گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در تاریخ جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجرایی و اعضای انجمن برگزار خواهد بود همچنین انتخابات دوسالانه شورای مرکزی انجمن برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی مجمع انجمن‌اسلامی در توضیح برنامه افتتاحیه مجمع گفت: در ابتدای برنامه سخنرانی دبیرکل انجمن آقای دکتر ظفرقندی خواهیم داشت و در ادامه یکی از شخصیت های سیاسی به ایراد سخن خواهد پرداخت؛ بعد از آن بازرسین انجمن گزارش خود را ارائه خواهند داد.

دبیر تشکیلات انجمن‌اسلامی جامعه پزشکی ایران با بیان اینکه انتخابات دوسالانه شورای مرکزی، بزرگترین تشکل سیاسی و صنفی جامعه پزشکی کشور را با حضور اعضا از سراسر کشور خواهیم داشت، اظهار‌کرد: پنل سیاسی و اقتصادی این برنامه با حضور دکتر علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت و دکتر فرشادمومنی اقتصاد‌دان انجام خواهد شد و در ادامه در تریبون آزاد به تحلیل شرایط اقتصادی و سیاسی روز می‌پردازیم.

عبداللهی برنامه عصر این همایش را اینگونه تشریح‌کرد: پنل صنفی با حضور دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر ایرج حریرچی نماینده و معاون وزیر بهداشت و درمان و دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل تامین اجتماعی کشور برگزار خواهد شد و پس از آن تریبون آزاد با حضور ادمین‌ها و نمایندگان گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی و اعضای انجمن و اقشار جامعه پزشکی را خواهیم داشت.

وی افزود: موضوع پانل صنفی، اقتصاد سلامت(هزینه واقعی خدمات، و تعرفه) و همچنین پرداخت‌های سازمان‌های بیمه گر به مراکز درمانی خواهد بود که در رابطه با این موضوع، مسئولین این امر و جامعه پزشکی به گفت‌وگو و بحث خواهند نشست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: