کد خبر: ۸۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۸
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان جاجرم به علت پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا در نوبت صبح خبر داد.

تعطیلی مدارس جاجرم به دلیل آنفلوآنزابه گزارش خبرداغ ، عباس سعیدی گفت: مدارس ابتدایی جاجرم به دلیل مذکور طی فردا، تاریخ ۱۹ آذر ماه تعطیل هستند.

وی اظهارکرد: این اداره کل تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس به دلایلی همچون سرما، آلودگی هوا و ... را به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و فرمانداری ارجاع داده است و در صورت به نتیجه رسیدن برای تعطیلی و تایید اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس تعطیل می شود.

 

سعیدی افزود: مدیریت آموزش و پرورش و فرمانداری جاجرم به منظور پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا تصمیم بر تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی طی فردا گرفته اند و موضوع را به اداره کل اعلام و مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا به تشخیص کارگروه سلامت استان، وضعیت بروز آنفلوآنزا در استان قرمز و بحرانی نیست.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: