کد خبر: ۸۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۳
سفارت آمریکا در عراق با توجه به تشدید روند تحولات عراق به اتباع خود در این کشور هشدار داد.

سفارت آمریکا به اتباع خود در عراق هشدار دادبه گزارش خبرداغ به نقل از السومریه، سفارت آمریکا در عراق امروز با صدور بیانیه ای به اتباع خود در بغداد و دیگر استان های عراق با توجه به گسترش تظاهرات هشدار داد.

در این بیانیه به اتباع آمریکایی درباره گسترش تظاهرات هشدار داده شده است.

در این بیانیه آمده است: بر اساس گزارش ها احتمال می رود که دامنه تظاهرات از روز سه شنبه دهم دسامبر ۲۰۱۹ گسترش در بغداد و دیگر شهرهای اصلی عراق به غیر از اقلیم کردستان عراق ،افزایش یابد و تدابیر امنیتی شدیدی برقرار شود. کما اینکه نخست وزیر عراق روز سه شنبه دهم دسامبر در سالروز شکست داعش تعطیل رسمی اعلام کرده است.

سفارت آمریکا در عراق بیان کرد: اتباع آمریکایی از مناطقی که تظاهرات در آن جریان دارد، پرهیز کنند و به دستورات توجه کنند و اخبار رسانه های عراقی را دنبال کنند تا در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند.

مهر

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: