کد خبر: ۸۳۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۱
خلیل زاده در شبکه خبر اعلام کرد: هیچکس از اعضای هیات مدیره استعفا نکرده اند......

فرار از بحران با اسم رمز علی فتح الله‌زاده و فرهاد مجیدیبه گزارش خبرداغ اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال در شبکه خبر گفت: هیچکس از اعضای هیئت مدیره استعفا نکرده اند. تمام اصرار استرا تغییر قرارداد از دوسال به یک سال بود که دیشب داشتیم موافقت می کردیم، اما او از ایران رفت!


وی افزود: استرا باید برگردد، در غیر این صورت فکری برای جایگزینی داریم. گزینه بعدی احتمالا داخلی است.


خلیل زاده تاکید کرد: استراماچونی اوایل فقط می باخت و تنها کسانی که از او حمایت کردند ما بودیم و هواداران بدانند مربی‌ که قرار است انتخاب شود همه او را دوست دارند و مربی بزرگی است .


همزمان با این صحبت های خلیل زاده برخی هم در فضای مجازی خبر از سرپرستی علی فتح الله زاده می دادند در حالی که پیگیری ها مشخص کرد هیچکس با علی فتح الله زاده تماسی برای مدیریت نداشته است.


به نظر می رسد هم خلیل زاده و هم برخی نزدیکان وزارت ورزش در خیابان سئول سعی دارند با اسم فرهاد و فتح الله زاده جو را برای امروز بعد از ظهر آرام کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
جناب اقای وزیر کوتاهی و ندانم کاری کافی است کارها را به اهلش بسپارید اقایان منصوب شما در استقلال که هرکاری کردند به جز تدبیر و مدیریت و جز فرافکنی و افکندن تقصیر به گردن دیگران کار دیگری بلد نبودند تقصیر شما که ایشان منتخب شما بودند کمتر از انها نیست که حتما بیشتر است اگر چه جبران گدشته کاری بسیار ناممکن به نظر می رسد لکن حداقل تصمیم بگیرید که از به بعد با انتخابهای درست به داد این تیم برسید دوای درد استقلال در سرعت عمل شما در اتخاذ تصمیمهای صحیح است بدون درنگ اقای علی فتح اله زاده را بااختیار تام به مدیرت استقلال منصوب کنید اکنون نیز دیر شده خواهشمند است مردم به صدای گوش فرا دهید که این تنها راه چاره است علی فتح اله زاده خوئی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: