کد خبر: ۸۳۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۴۵۲
شیخ دیاباته نیز به تبعیت از آندره‌آ استراماچونی، استقلال را ترک خواهد کرد.

ایست قلبی دوم استقلال؛ خداحافظ شیخ دیاباته!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شیخ دیاباته نیز به تبعیت از آندره‌آ استراماچونی، استقلال را ترک خواهد کرد.

 

جدایی استراماچونی از استقلال بحث جدایی احتمالی شیخ دیاباته را هم از این تیم به همراه داشته و این گونه عنوان شده که در قرارداد دیاباته بندی وجود دارد که می تواند با جدایی استراماچونی از این تیم جدا شود.  طبق پیگیری های خبرنگار فوتبالی چنین بندی اصلا در قرارداد دیاباته وجود ندارد و همراهی این مهاجم در استقلال منوط به حضور استراماچونی نیست.  البته این بازیکن هم حقوق معوقه دارد و طبق قوانین فیفا می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند!

 

 

شیخ دیاباته پیش‌تر به طور علنی اعلام کرده بود که حمایت‌های استراماچونی باعث شده تا او در استقلال به موفقیت برسد و رابطۀ بسیار نزدیکی را با این مربی دارد.

 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: