کد خبر: ۸۳۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۴۹۹
باشگاه استقلال درگیر حوادث ناگواری شده است که استعفای فتحی مقداری می‌تواند از تب و تاب آن بکاهد.

خون و خونریزی در باشگاه استقلال؛ فتحی رسماً استعفا داد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل منفور این ساعات هواداران استقلال که با سهل انگاری در برخورد با آندره‎آ استراماچونی وی را مجاب به فسخ قرارداد با آبی‌های تهران کرده بود، پس از هجوم عجیب و ناباورانۀ استقلالی‌ها به ساختمان باشگاه و اعلام موضع بازیکنان بر علیه وی، مجبور به استعفای رسمی شد. بنا به اعلام رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی دقایقی پیش در تماس تلفنی با وزیر ورزش، استعفا داد.

 

از طرفی دیگر هواداران ناراضی باشگاه استقلال که از صبح امروز (دوشنبه) مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده‌اند، درهای پارکینگ باشگاه را شکستند و وارد ساختمان شدند. هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال که قصد داشت وارد ساختمان شود، مورد هجوم پرتاب اشیای مختلف قرار گرفت. هواداران خشمگین سپس با مباشری درگیری فیزیکی داشتند و او را کتک زدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: