کد خبر: ۸۳۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۹۰
سخنگوی دولت گفت: همه می‌دانیم مسیر ثبات کشور از انتخابات می‌گذرد و تنها راه مواجهه برای ایجاد تغییرات بین نسلی همین انتخابات است.

مسیر ثبات کشور از انتخابات می‌گذرد/ امیدوار بودیم چهره‌های سیاسی بیشتری برای انتخابات ثبت‌نام کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی در نشست امروز خود با خبرنگاران گفت: پس از روزهای تلخ اخیر، دلجویی رهبر انقلاب راهگشا بود. این وقایع البته نیازمند بررسی است. به آسیب‌دیدگان می‌گویم ما در غم شما شریک هستیم.

وی تاکید کرد: فراموش نکنیم که در شرایط تحریم هستیم. اگرچه شاهد بودیم رسانه‌های خارجی می‌گفتند دیدید تحریم‌ها چه کرد اما وجدان‌های بیدار آمریکا هم می‌گفتند اگر به برجام پایبند بودیم این مردم به سختی نمی‌افتادند. ملت ایران همه این رویدادها را می‌بیند و می‌بیند در دوران رنج و سختی چه کسانی همراهشان هستند و چه کسانی عید خون می‌گیرند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت معتقد است اتفاقات رخ داده باید ریشه‌یابی شود و رئیس‌جمهور کمیته‌ای را سامان دادند و از طریق شورای عالی امنیت ملی گزارشی تقدیم رهبر انقلاب شد و اجرای تمام دستورات رهبری نیز به کمیته محول شد.

 

وی با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس عنوان کرد: همه می‌دانیم مسیر ثبات کشور از انتخابات می‌گذرد و تنها راه مواجهه برای ایجاد تغییرات بین نسلی همین انتخابات است.

ربیعی یادآور شد: امسال انتخابات مجلس را بیش رو داریم و نامزدها ثبت نام کردند هرچند امیدوار بودیم چهره‌های سیاسی بیشتری ثبت‌نام کنند. دولت به عنوان مجری انتخابات همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات و دفاع از رأی مردم را به کار خواهد گرفت.

وی افزود: در انتخابات امسال ١۶١۴۵ نفر ثبت نام کردند و سهم زنان ٣٠ درصد رشد یافته است. به ازای هر صندلی مجلس ۵٠ نفر ثبت نام کرده‌اند. ثبت نام برادران و خواهران اهل سنت ما افزایش یافته است. امیدواریم همه نهادهای ذی ربط بهترین تعامل را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با دولت داشته باشند.

ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: