کد خبر: ۸۳۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۳۴۵
آندره‌آ استراماچونی با جدیت عجیبی خواهان جدایی از استقلال شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فدراسیون فوتبال قطر طی برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل با اصول اسپانیایی ترسیم کرده، امور تاکتیکی خود در عرصه باشگاهی را روی مربیانی بنا می‌کند که سن‌شان زیر 50 سال است و در منطقه عملکرد خوبی دارند.

 

 

در همین راستا مدیران یکی از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر برای استراماچونی پیشنهاد همکاری و پذیرفتن هدایت تیم مذکور با شرایط ویژه و فوق العاده‌ای را داده‌اند. گفته می‌شود این پیشنهاد بسیار وسوسه انگیز بوده اما استراماچونی نمی‌خواهد با آن مدیران استقلال را تحت فشار بگذارد. با این وجود شاید تنها موضوعی که سرمربی ایتالیایی را قلقلک دهد، خوش حساب‌تر بودن قطری‌ها نسبت به مدیران ایرانی است. هرچند که از لحاظ استعداد بازیکنان، ایرانی‌ها در سطح بالاتری هستند.

 

 استراماچونی بامداد امروز با پرواز ترکیش ایر، ایران را ترک کرد

 خبرنگار ایتالیایی تشریح کرد؛ جزئیات تصمیم آندره استراماچونی برای فسخ قرارداد با استقلال

 «جیان لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار نزدیک به مربی ایتالیایی: استراماچونی به ماجراجویی در ایران پایان داد و قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

 ماجرای استراماچونی در ایران رسما به پایان رسید. بعد از ماه های پر تلاطمی که با تنش های زیادی با باشگاه وجود داشت، استراماچونی به خاطر نقض جدی قراردادش از سوی استقلال (در میان این موارد بی نظمی در پرداخت هم وجود دارد) آنرا فسخ کرد. این تصمیم با عصبانیت هواداران مواجه شد تا حدی که رئیس و هیات مدیره استقلال هم در آستانه استعفا قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: