کد خبر: ۸۳۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۹۹
همزمان با اینکه مدیران باشگاه استقلال مطالبات «آندره‌آ استراماچونی» را برای پرداخت آماده کرده‌اند، وی از دسترس خارج شده و پاسخگوی مدیران این تیم نیست.

آخرین خبرها در مورد استعفای سرمربی استقلال!به گزارش خبرداغ ، همزمان با اینکه مدیران باشگاه استقلال مطالبات «آندره‌آ استراماچونی» را برای پرداخت آماده کرده‌اند، وی از دسترس خارج شده و پاسخگوی مدیران این تیم نیست.

 بعد از سکوت مدیران باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد استراماچونی، اکنون خبر می‌رسد وزارت ورزش ضمن فراخواندن مدیران این باشگاه از آنها توضیح در این خصوص خواسته است.

 

وزیر ورزش مدیران استقلال را احضار کرد

بعد از سکوت مدیران باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد استراماچونی، اکنون خبر می‌رسد وزارت ورزش ضمن فراخواندن مدیران این باشگاه از آنها توضیح در این خصوص خواسته است.

مسعود سلطانی فر از مدیران استقلال خواسته تا هر چه سریعتر پیگیر ماجرای مربوط به بازگشت استراماچونی باشند و به این موضوع پایان دهند. با این حال آندره آ استراماچونی همچنان از دسترس خارج است و تلاش مدیران و وزارت برای تماس با وی و مذاکره برای حل این مشکل ادامه دارد.

 

واکنش میلیچ مدافع استقلال پیرامون استعفای استراماچونی

میلیچ مدافع استقلال در پاسخ به این سوال در مورد بازگشت استراماچونی گفته: بعید می‌دانم، شاید در آینده این اتفاق بیفتد اما زمانی که هیات مدیره و مدیرعامل جدید به تیم بیایند!

میلیچ همچنین در مورد وضعیت خودش گفته: بعد از بازی فردا با دیاباته صحبت می‌کنم و بعد از آن‌ خواهیم دید چه می‌شود. ما بازیکن استقلال هستیم و اینگونه هیچ جامی نخواهیم برد.

 

دانشیار، مترجم و دستیار سرمربی استقلال نیز گفته است: استراماچونی هنوز در ایران است ؛ قرارداد اول فصل با استراماچونی باید بهتر بسته می‌شد ؛ درصورت جدایی استراماچونی، دیگر نیازی نیست من هم در استقلال بمانم.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: