کد خبر: ۸۳۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۸۴۴
خبرگزاری برنا به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد صبح فردا پول استراماچونی به حسابش واریز می شود تا مشکل سرمربی استقلال حل شود!

مشکل استراماچونی حل شد!/ صبح فردا پول استراماچونی به حسابش واریز می شودبه گزارش خبرداغ ، خبرگزاری برنا نزدیک به وزارت ورزش در واکنش به اعتراض گسترده هواداران استقلال به نقل از یک منبع آگاه نوشت: مبلغی که قرار بود به حساب استراماچونی واریز شود تامین شده و فردا صبح و قبل از بازی استقلال به حساب سرمربی ایتالیایی پرداخت می‌شود.


این منبع آگاه با بیان اینکه پیش از این هم شرایط تحریم را به استراماچونی توضیح داده ایم افزود: متاسفانه در انتقال پول به خارج از کشور مشکل داریم به همین دلیل هم این تاخیر رخ داد و علیرغم اینکه این مبلغ تامین شده بود دنبال راه حلی برای انتقال این وجه بودیم که خوشبختانه برای این مقطع مشکل را حل کردیم و فردا دستمزد استراماچونی به حسابش واریز می‌شود.

 

مشابه همچین ادعاهایی پیش از این نیز در پی فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ بارها از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس شنیده می شد که هیچ یک به سرانجام نرسید. حال باید دید آیا ادعای نزدیکان باشگاه استقلال حقیقت خواهد داشت یا خیر.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: