کد خبر: ۸۳۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۰
سرپرست استقلال تهران به شایعه سرمربیگری در استقلال به جای آندره آ استراماچونی واکنش نشان داد. من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این باره صحبت کند.

زرینچه: فردا به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال هستم؛ سرمربی موقت تیم نیستم/ در جریان فسخ قرارداد استراماچونی نیستم؛ مدیریت باشگاه در این باره صحبت کندبه گزارش خبرداغ ، پس از فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی دستیارانش با استقلال تهران، شایعاتی مبنی برحضور جواد زرینچه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت در بازی فردا برابر پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر شکل گرفت.

زرینچه در واکنش به حضور به عنوان سرمربی در بازی فرداگفت: فردا به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال حضور خواهم داشت و من سرمربی موقت تیم نیستم.

او درخصوص فسخ قرارداد استراماچونی همچنین گفت: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این باره صحبت کند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: