کد خبر: ۸۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۴
پس از انتشار بیانیه خداحافظی آندره‌آ استراماچونی، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات نشستی اضطراری را برگزار کردند....

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آندره آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

 

پس از انتشار این بیانیه، هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل نشست اضطراری داده تا شاید بتوانند استراماچونی را از تصمیمی که گرفته است، منصرف سازند.

 

نشست مدیران ارشد استقلال در حال برگزاری است. این در حالی است که اگر مدیران استقلال نتوانند مرد ایتالیایی را برای بازگشت متقاعد کنند، جواد زرینچه سرپرست این تیم، هدایت استقلال را در دیدار فردا برابر پیکان برعهده خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: