کد خبر: ۸۳۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۲
با تصمیم مجلس نحوه توزیع درآمدهای جرایم رانندگی بین شهرداری‌ها مشخص شد.

مجلس نحوه توزیع درآمدهای جرایم رانندگی بین شهرداری‌ها را مشخص کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی جزئیات لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه علنی امروز یکشنبه، ماده ۷ این لایحه را با ۱۳۹ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در مجلس تصویب کردند.

براین اساس خزانه داری کل کشور موظف است سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از محل ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۸/ ۱۲/ ۱۳۸۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی را هر ماه به حساب تمرکز وجه وزارت کشور (سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور ) نزد خزانه داری کل کشور واریز کرده و سهم سایر  ذی‌نفعان را به حساب درآمد عمومی واریز کند.

وزارت کشور موظف است جرایم وصولی هر استان را میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان استان و براساس شاخص جمعیت توزیع و حداکثر تا ۱۵ ماه بعد به حساب ‌آنها واریز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: