کد خبر: ۸۳۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۴۸۷
یک نشریه دیگر ایتالیایی امروز درباره مشکل اخیر سرمربی استقلال برای دریافت دستمزدش گزارش نوشت.

به گزارش خبرداغ ، نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نیز درباره مشکل اخیر استراماچونی با باشگاه استقلال برای دریافت دستمزدش، گزارشی ارائه کرد.

 

این نشریه چاپ ایتالیا نوشت: چند روزی است که استراماچونی بعد از 10 بازی و 9 برد متوالی استقلال را صدرنشین جدول لیگ ایران کرده است. این موفقیت برای استقلال از سال 2013 رخ نداده است، البته استرا شروع سختی با تیم ایرانی داشت ولی رفته رفته وضعیت تیم بهتر شد.

 

 

شاید آخرین تجربه استراماچونی روی نیمکت استقلال در حضور حدود 100 هزار هوادار مقابل شهر خودرو باشد. استقلال در این بازی با گل دیاباته به پیروزی رسید. این بحران فصل جدیدی از سریال‌های سرمربی ایتالیایی در تهران است و می‌تواند آخرین آن باشد. عدم پرداخت دستمزد او و دستیارانش دلیل این بحران جدید هستند.

 

این بحران به وجود آمده به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران است. باشگاه استقلال نیز با توجه به دولتی بودنش نمی تواند دستمزد سرمربی خود را پرداخت کند. استقلال فردا(دوشنبه) با پیکان بازی دارد و اگر این مشکل حل نشود، استراماچونی به ایتالیا برخواهد گشت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: