کد خبر: ۸۳۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۱۶۱
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی بی‌اساس در مورد ایران مدعی شد: ایران در لبنان حضور دارد و می‌خواهد پایگاه‌هایی در سوریه و غزه تاسیس کند و اسرائیل با هر حمله‌ای با بازدارندگی قوی برخورد خواهد کرد و دست به حمله خواهد زد. سوریه در صورتی که ایرانی‌ها از این کشور خارج نشوند، به ویتنام ایران تبدیل خواهد شد.

بنت افزود که اسرائیل با استفاده از هر ابرازی برای رسیدن به این هدف حرکت می‌کند.

 به نقل از اسپوتنیک، وی هم چنین ادعا کرد: اسرائیل سال ۲۰۲۰ با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود. همه می‌دانند که ایران به دنبال ایجاد حلقه آتش در اطراف اسرائیل است. ایران در لبنان حضور دارد و به دنبال تقویت حضور خود در سوریه و غزه و دیگر مناطق است. ما باید بازدارندگی را رها کنیم و به مرحله حمله برویم ما می‌توانیم آنها را بیرون کنیم و هر نوع عملیاتی را برای مقابله با آنها اجرایی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: