کد خبر: ۸۳۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره آخرین وضعیت شیخ زکراکی و پیگیری‌های جمهوری اسلامی ایران برای بهبود شرایط وی، توضیحاتی بیان کرد.

توضیح موسوی درباره رایزنی‌های ایران با نیجریه درباره شیخ زکزاکیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید عباس موسوی در خصوص آخرین وضعیت شیخ زکراکی و با توجه به دیدار اخیر معاون اقتصادی ریاست جمهوری کشورمان با رئیس جمهور نیجریه در حاشیه نشست سران مجمع صادر کنندگان گاز در گینه استوایی اظهار داشت: در ملاقات اخیر دکتر نهاوندیان و آقای بوهاری رییس جمهور نیجریه، موضوعات مختلف در حوزه روابط اقتصادی، تحولات منطقه‌ای و بین المللی و همچنین موضوع آقای شیخ زکزاکی مطرح شده و علاوه بر این نیز در ملاقات‌ها و تماس‌های دیپلماتیک مستمری که در تهران و ابوجا داریم.

وی ادامه داد: گفت وگو پیرامون کمک جمهوری اسلامی ایران به حل مشکل در دستورکار قرار داشته و امیدواریم رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که با دولت نیجریه در حال انجام است موجب تسریع در حل و فصل این مسئله شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: