کد خبر: ۸۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۸
فرمانده ناجا گفت که سهمیه‌بندی بنزین مشکلاتی را برای برخی از خودروهایی نیروی انتظامی ایجاده کرده است.

فرمانده ناجا: سهمیه‌بندی بنزین مشکلاتی را برای خودروهای ناجا ایجاده کرده / مسئولان قول داده اند به ما کمک کنند / این کمک می‌تواند هم به شکل سهمیه و هم به شکل تامین اعتبار باشدبه گزارش خبرداغ، سردار حسین اشتری درباره اینکه آیا با سهمیه‌بندی بنزین مشکلی در تامین سوخت خودروهای پلیس ایجاد نشده است، تصریح کرد: ما مشکل داریم و این موضوع را هم به مسئولان اعلام کردیم که آنها قول دادند که به ما کمک کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد اینکه آیا برای حل این مشکل درخواست سهمیه شده یا اعتبار؟ گفت: این کمک می‌تواند هم به شکل سهمیه و هم به شکل تامین اعتبار باشد، اما متاسفانه فعلا هیچکدام انجام نشده است.

سردار اشتری ادامه داد:‌ با این وجود پلیس با تمام توان در خدمت مردم و تامین امنیت خواهد بود، اما ما همچنان پیگیر هستیم که مشکل ما در این خصوص حل شود.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: