کد خبر: ۸۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
آندره‌آ استراماچونی آتش جدیدی را به پا کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  بعد از پیروزی استقلال برابر شهر خودرو حالا تیم استراماچونی که خود را برای دیدار با پیکان آماده می‌کند از ساعت 11:30 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را پیگیری کرد که گفته می‌شود مرتبط با حذف از رقابت‌های آسیایی و همچنین مسائل مالی و وعده‌های مدیران باشگاه است.

 

 

نکته جالب توجه در تمرین دیروز آبی پوشان اقدام استراماچونی بود. سرمربی ایتالیایی استقلال دیروز در محل تمرین حاضر شد ولی تیمش را تمرین داد. وی در ابتدای برنامه‌های تاکتیکی تیمش رختکن ماند و در اواخر تمرین نیز با همان لباس شخصی که در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کرده بود تنها در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تیمش شد. حرکت سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی انجام شده که ظاهرا وی به دلیل عدم دریافت بخشی از مطالبات خود از مسئولان باشگاه ناراحت است، هر چند  اسماعیل خلیل‌ زاده در گفت‌و‌ گویی اعلام کرد اگر مشکلی وجود داشته باشد تا فردا حل خواهد شد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: