کد خبر: ۸۳۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۳۳۷
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تعطیلی مدارس کوهرنگ و فارسان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: مدارس سایر نقاط استان در کلیه مقاطع تحصیلی فعالیت خود را با یک‌ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

مدارس کوهرنگ و فارسان، فردا تعطیل استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به بارش شدید برف، لغزندگی معابر و برودت هوا فردا یکشنبه 17 آذرماه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و فارسان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: مدارس سایر نقاط استان در کلیه مقاطع تحصیلی فعالیت خود را با یک‌ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به‌علت تغییرات جوی امکان تغییر این اطلاعیه وجود دارد، دانش‌آموزان و والدین اخبار مربوط به تعطیلی مدارس را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: