کد خبر: ۸۳۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۵
حضرتی در جمع خبرنگاران:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: مردم هر تصمیمی بگیرند، بالای سر ما هستند. ما خود را عرضه کرده و تصمیم نهایی با مردم است.

سرلیست پیدا کردن کار سختی نیست/ هزینه‌های تبلیغاتی‌ام را به صورت ریز اعلام می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، الیاس حضرتی در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره اینکه رئیس دولت اصلاحات از اصلاح‌طلبان خواسته در انتخابات شرکت کنند، گفت: نشنیده‌ام آقای خاتمی برای ثبت نام در انتخابات فراخوان داده باشد اما همه گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا برای ثبت‌نام در انتخابات فراخوان داده‌اند. من بیانیه انصراف از ثبت‌نام را همراه دارم ولی بخاطر درخواست حزب اعتمادملی و دبیرکل برای ثبت نام آمدم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سرلیست احتمالی اصلاح‌طلبان در تهران در نبود عارف تصریح کرد: ثبت نام و سایر مراحل انتخابات باید انجام شود و سرلیست پیدا کردن کار سختی نیست.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا فکر می‌کنید مردم دوباره به شما رای می‌دهند، گفت: مردم هر تصمیمی بگیرند، بالای سر ما هستند. ما خود را عرضه کرده و تصمیم نهایی با مردم است.

حضرتی درباره عملکرد مجلس در موضوع گرانی بنزین اظهار کرد: عملکرد مجلس و دولت در این موضوع جای انتقاد دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام می‌کنید، تصریح مرد: هزینه‌های تبلیغات خود را به صورت ریز به مردم اعلام می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: