کد خبر: ۸۳۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۶۸
سیاوشی:
نماینده مردم تهران تاکید کرد: زنان فراکسیون امیدبه لحاظ عملکردی خوش درخشیدند.

افزایش سهم زنان در لیست اصلاح طلبان/ زنان فراکسیون امید خوش درخشیدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس دهم پس از ثبت‌نام در انتخابات در جمع خبرنگاران با دفاع از عملکرد فراکسیون امید مجلس دهم گفت: هر کسی که عملکرد این فراکسیون را به صورت تخصصی بررسی کند به این امر اذعان می‌کند که زنان این فراکسیون به لحاظ عملکردی خوش درخشیدند.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که در محافل اصلاح‌طلبی در جریان است امیدوارم سهم زنان از لیست اصلاح طلبان به یک سوم افزایش پیدا کند. لیست اصلاح طلبان بر اساس شاخصه‌های اصلاح طلبی و فعال بودن و ویژگی‌هایی مانند جوان بودن بسته خواهد شد.

وی در خصوص اولویت مجلس یازدهم گفت: انجام کار کارشناسی در حوزه قانون‌گذاری در بخش اقتصاد باید از اولویت‌های این مجلس باشد. جامعه امروز دیگر تصویب یک روزه حرف‌های خلق الساعه را نمی‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: