کد خبر: ۸۳۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۲
حضرتی :
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: قصد شرکت در انتخابات را نداشتم؛ اما دستور اکید تشکیلاتی ما از سوی آقای کروبی این است که در انتخابات شرکت کنیم.

با دستور اکید مهدی کروبی برای ثبت نام حاضر شدمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، الیاس حضرتی در حاشیه ثبت نام برای انتخابات مجلس  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای ثبت نام در این دوره انتخابات مجلس با دبیرکل حزب متبوع خود مشورت داشته‌اید یا ایشان توصیه‌ای به شما کرده‌اند، گفت: من قصد شرکت در انتخابات را نداشتم؛ اما دستور اکید تشکیلاتی ما از سوی آقای کروبی این است که در انتخابات شرکت کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که این دستور چگونه به شما ابلاغ شده، گفت: به من اجازه دیدار با ایشان را نمی‌دهند اما آقازاده آقای کروبی معمولا پیام‌های ایشان را به ما می‌رسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: