کد خبر: ۸۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
عضو فراکسیون امید:
عضو فراکسیون امید گفت:‌ اصلاح‌طلبان هیچ قهری با انتخابات ندارند و از همه اقشار درخواست می‌کنیم که در این رویداد حضور پیدا کنند. تجربه نشان داده که قهر با صندوق هیچگاه مفید نبوده و نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

تلاش برای افزایش سهم زنان در لیست اصلاح‌طلبان/ اصلاح‌طلب‌ها با صندوق قهر نمی‌کنند/ راه دموکراسی از مجلس می‌گذرد
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون زنان مجلس دهم پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران با بیان اینکه سهم زنان در لیست اصلاح‌طلبان همچنان محفوظ است و در تلاش هستیم که تعداد آنها افزایش یابد، گفت: اگر حضور زنان در مجلس افزایش پیدا کند، بیشتر می‌توانیم و لوایحی که به نفع زنان است را تصویب کنیم و صدای آنها بیشتر شنیده خواهد شد.

وی ادامه داد: زنان مجلس دهم در تمامی عرصه‌ها حضور فعالی داشتند. لوایحی مانند حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان، حمایت از هوای پاک، حمایت از محیط‌بانان و تشدید مجازات اسیدپاشی و همچنین اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی از جمله این لوایح اثرگذار است.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: اصلاح‌طلبان هیچ قهری با انتخابات ندارند و از همه اقشار درخواست می‌کنیم که در این رویداد حضور پیدا کنند. تجربه نشان داده که قهر با صندوق هیچگاه مفید نبوده و نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت. حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و راه دموکراسی از مجلس می‌گذرد. انشاالله مجلس یازدهم مجلسی قوی مانند مجلس دهم باشد و بتواند طرح‌ها و لوایحی که در نوبت رسیدگی مانده را پیگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: