کد خبر: ۸۳۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۹
رئیس هیات بازرسی فساد انتخابات استان تهران از روند ثبت‌نام داوطلبان در فرمانداری بازدید کرد.

حضور مردم در انتخابات سرمایه‌ اصلی نظام است/ ثبت‌نام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد تقی‌زاده رئیس هیات بازرسی فساد انتخابات استان تهران در بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از روند اجرای کارها و تشکر از فرماندار تهران برای انتخاب مکان مناسب و تسریع در روند ثبت‌نام داوطلبان اظهار داشت: استقبالی که در روزهای اخیر برای ثبت‌نام شاهد آن بودیم، نشان از مشارکت معنادار و حضور موثر مردم در انتخابات اسفند ماه دارد؛ به طوری که تا به امروز ۲۵۰۰ نفر در حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند که نسبت به دوره مشابه قبل افزایش چشمگیری داشته است.

تقی‌زاده ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیقی که در ستاد انتخابات استان تهران صورت گرفته شرایط به نحوی هدایت خواهد شد که انتخابات در فضای سالم و با مشارکت بالا صورت بگیرد. یکی از شاخصه‌های تجلی اعتماد عمومی مردم به نظام در انتخابات مشاهده خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان و هیأت‌های بازرسی وظیفه دارند تا فضای مناسبی را برای انتخابات سالم مهیا کنند که این اقدام برای هیأت‌های بازرسی خطیرتر است. اگر به مردم اطمینان داده شود که انتخابات در فضای سالم و شفاف برگزار خواهد شد، می‌توان یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب را به معرض ظهور قرار داد. مردم مهمترین سرمایه نظام هستند و با حضور در انتخابات می‌توانند به این اصل دوام ببخشند.

تقی‌زاده در پایان گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل جدی در زمینه فسادهای انتخاباتی در استان تهران گزارش نشده است و متوسط زمان ثبت‌نام برای هر فرد بیش از یک ساعت و اندی پیش‌بینی شده که البته این امر نیازمند این است که همه حرمت‌های لازم توسط داوطلبان به صورت صحیح طی شده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: