کد خبر: ۸۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۲
یکی از اعضای فراکسیون امید گفت: زنان مجلس تمام توان خود را برای انجام کارها به کار گرفتند و امیدوارم مجلس آینده مجلسی در رأس امور باشد.

نقدهایی که به مجلس دهم می‌شود را قبول داریم/ مردم به نمایندگان زن اعتماد بیشتری دارند/ باید نشان دهیم که زنان چه توانایی‌هایی دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فاطمه سعیدی از نمایندگان مجلس دهم پس از ثبت‌نام برای انتخابات مجلس، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم در دور قبل به ما اعتماد کردند و اکنون بر پایه همان طرح اعتماد و تعهدی که داریم، تصمیم گرفتم در انتخابات دور یازدهم نیز کاندیدا شوم.

عضو فراکسیون زنان شورای اسلامی گفت: مسئولیت نماینده‌های زن بیشتر از نماینده‌های مرد در مجلس است. ما باید نشان دهیم که زنان چه توانایی‌هایی دارند و اگر زمینه برای آنها مهیا باشد، قابلیت‌های بسیاری را می‌توانند از خود بروز دهند. به همین جهت فکر می‌کنم مسئولیت ما بیشتر از نمایندگان مرد است. ضمن آنکه برخی از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم به نمایندگان زن بیشتر از نمایندگان مرد می‌توانند اعتماد کنند. امیدوارم در مجلس یازدهم تعداد زنان بیشتر از ۱۷ نفر باشد.

سعیدی در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: ما در این مجلس تمام توان خود را به کار گرفتیم تا از تعهدی که مردم تهران بر دوش ما گذاشتند بر بیاییم. نقدهایی که برای مجلس دهم مطرح می‌کنند را قبول داریم و مردم حق دارند به این مجلس انتقاد کنند.

وی تصریح کرد: من نمی‌گویم که تمام تکالیف خود را ۱۰۰ درصد انجام دادیم اما زنان مجلس تمام توان خود را برای انجام کارها به کار گرفتند و امیدوارم مجلس آینده مجلسی در رأس امور باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: