کد خبر: ۸۳۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۱۶۰
رئیس‌جمهور لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

روحانی لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی را به مجلس ارسال کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن روحانی روز شنبه لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

وی با هدف وضع مقررات یکپارچه در زمینه تقویت بازرسی‌ها در روند تولید، تردد و معاینه فنی وسایل نقلیه چرخدار به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای و کاهش آلودگی‌های ناشی از آن، رئیس جمهور لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها را برای طی تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد.

براساس این گزارش، با به رسمیت شناخته شدن رشد حمل و نقل جاده‌ای و افزایش خطرات و ناگواری‌های برآمده از آن، که همه طرف‌های متعهد را با دشواری‌های ایمنی و زیست محیطی مواجه ساخته است و همچنین تمایل به دستیابی به یکپارچگی بیشتر در قوانین حاکم بر حمل و نقل جاده‌ای و اطمینان یافتن از دستیابی به سطح بالاتری از ایمنی و حفاظت از محیط زیست، این لایحه در دولت به تصویب رسیده است.

لایحه موافقتنامه تطبیق شرایط یکپارچه معاینه فنی ادواری وسایل نقیله چرخدار و شناسایی متقابل این بازرسی‌ها در جلسه بیست و دوم آبان ۱۳۹۸ هیات وزیران تصویب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: