کد خبر: ۸۳۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
تعداد بازدید: ۴۷۹
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است درخشش این روزهای قائدی به خاطر تغییر روش زندگی او و دور شدن از حاشیه است.

استراماچونی استقلال را به گزینه اصلی قهرمانی تبدیل کرد/ بازی با شهر خودرو 6 امتیاز داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روز گذشته استقلال موفق شد در دیداری ۶ امتیازی شاگردان یحیی گل‌محمدی در شهرخودرو خراسان را شکست دهد و پس از مدت‌ها به صدر جدول رده بندی صعود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال تا هفته پنجم، به رده پانزدهم هم سقوط کرد اما پیروزی برابر گل گهر در تهران، سرآغاز بازگشت آبی‌ها به لیگ نوزدهم بود.


علی اصغر مدیر روستا، پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران در گفت وگو با ایسنا درباره دیدار دیروز استقلال و شهرخودرو که با برتری یک بر صفر شاگردان استراماچونی خاتمه یافت، اظهار کرد: بازی خوب و سطح بالایی را دیدیم. مشخص بود که هر دو تیم برنامه خاصی برای این دیدار دارند و هر دو هم موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد کردند.


وی افزود: برنامه شهرخودرو این بود که توپ را به استقلال بدهد و از ضدحملات و توپ های مستقیم استفاده کند و استقلال هم با گرفتن توپ و میدان قصد نفوذ از کناره‌ها داشت. حمایت هواداران و اعتماد به نفس بالای استقلالی‌ها که در این چند هفته و پس از پیروزی‌های متوالی به دست آمده، باعث شد تا شاگردان استراماچونی از لحاظ تاکتیکی بر حریف غلبه کنند و زوج این روزهای آماده قائدی و دیاباته گل برتری را به ثمر برساند.


مدیرروستا درباره درخشش هفته‌های اخیر قائدی و دیاباته تصریح کرد: دیاباته از همان روزهای اولی که به ایران آمده بود، نشان داد بازیکنی بین المللی است اما ناآمادگی و ناهماهنگی با تیم باعث شده بود تا درخشش کافی را نداشته باشد. تفاوت بازیکنی مانند دیاباته که در سطح جهانی بازی کرده نشان می دهد که یک بازیکن بعد از هماهنگی با تیم چقدر می‌تواند برای تیمش موثر باشد. درباره قائدی هم باید بگویم که کلید موفقیت او تغییر روش زندگی اش است. او یاد گرفته حرفه‌ای زندگی کند و خود را از حاشیه‌ها دور کند، قائدی اگر بتواند همین روش را ادامه دهد تا سال‌ها می تواند لباس تیم ملی را بر تن کند.


این کارشناس فوتبال درباره پیشرفت ناگهانی‌ آبی‌های پایتخت و احتمال قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم گفت: رده پانزدهم این تیم در ابتدای فصل واقعی نبود و مشخص بود که استقلال به رده‌های بالای جدول می‌رسد زیرا مربی داشت که باید با لیگ ایران آشنایی پیدا می کرد و اکنون همه می‌بینند که این آشنایی باعث شده تا هواداران استقلال در هفته‌های اخیر تنها برد از تیم‌شان بخواهند. در ابتدای فصل معتقد بودم که یکی از ۳ تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شوند و الآن می‌گویم استقلال اصلی‌ترین گزینه قهرمانی است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: