کد خبر: ۸۳۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۵۰
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی اعلام کرد: قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی فسخ شده است.

ناگفته‌ای عجیب از قرارداد ویلموتس با ایران!!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در برنامه ورزش و مردم شبکه یک سیما قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فسخ و این مربی بلژیکی از تیم ملی فوتبال ایران جدا شد.

 

یک نکته عجیب از ماجرای قرارداد این سرمربی بلژیکی با فدراسیون فوتبال ایران این است که قطع همکاری طرفین مربوط به این روزها نیست و در واقع قبل از بازی تیم ملی کشورمان با عراق این قرارداد فسخ شده است.

 

در همین خصوص مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرد: وقتی آقای ویلموتس با ما قرارداد بستند در یک بند از قرارداد آورده بودیم که صراحتا در تحت تاثیر تحریم های شدید آمریکا هستیم. ویلموتس دو روز وقت گرفته بود که این قرارداد را امضا کنیم. بعد از همان قرارداد چند تحریم دیگر اعمال شد که از عهده فدراسیون فوتبال خارج بود. هر سرمربی به هر حال بعد از دو یا سه ماه قرارداد می‌تواند به دنبال پرداخت نشدن پول قراردادش را فسخ کند. آقای ویلموتس قبل از بازی با عراق فسخ قرارداد کردند و چندین نامه به فیفا ارسال کرده بودیم که پولمان را پرداخت کنند. قبلا برای کی روش نامه میزدیم و پول را میگرفتیم اما حالا میسر نیست.

 

لازم به ذکر است که پس از جام ملت های آسیا ویلموتس جانشین کارلوس کی روش پرتغالی شده بود اما نتایج ضعیف او همراه با تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث برکناری اش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: