کد خبر: ۸۳۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مگر می‌شود صدرنشینی در لیگ برتر دلیلی نداشته باشد؟

غفوری: ما باید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم نه اینکه تیم‌ها در فیفا به دنبال رفع مشکلات مالی باشندبه گزارش خبرداغ ، وریا غفوری پس از کسب پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خوشبختانه به صدر جدول رسیدیم. امروز بازی حساسی را بردیم و این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می گویم.

 

وی ادامه داد: باید به تیم پدیده و گل‌محمدی هم تبریک بگویم. او تیم خوبی ساخته که بسیار قدرتمند است. بازی سختی بود، اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صدرنشینی استقلال دلیل خاصی دارد یا خیر، تصریح کرد: این سوال چه معنایی دارد؟ مگر می‌شود صدرنشینی بی‌دلیل باشد؟ بارها گفته‌ام که استقلال اول فصل بسیار خوبی داشت و سخت تمرین کردیم. در هفته‌های ابتدایی نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و کمی بدشانس بودیم، اما ناامید نشدیم و با همت و تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم به صدرجدول هم برسیم.

 

غفوری در مورد اینکه گفته می‌شود هیچ تیمی جلودار استقلال نیست، خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که هفته به هفته بهتر شویم و کیفیت خود را بالا ببریم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که آخر فصل، تنها تیم خوشحال لیگ باشیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای قهرمانی استقلال فراهم هست یا خیر، گفت: مشکلات همیشه وجود دارد. بازیکنان و کادر فنی با همت و غیرت خود کار می‌کنند و می‌دانیم که مسئولان هم در تلاش هستند تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درمورد هدر رفتن پول برای خرید بازیکنان خارجی بی‌کیفیت، اظهار داشت: این موضوع را قبول ندارم. ما در لیگ خودمان بازیکنان با کیفیتی داریم، اما گاهی تیمی یک مهاجم می‌خواهد و مهاجمان خوب در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند؛ بنابراین نیاز است که باشگاه‌ها از بازیکنان خارجی استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: معتقدم که این موضوع باید مدیریت شود. برای مثال حق پخش تیم‌ها که حق‌شان هم هست باید پرداخت شود تا باشگاه‌ها با این مشکلات روبرو نباشند. ما باید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم، نه اینکه تیم‌ها در فیفا به دنبال رفع مشکلات‌ مالی خود باشند.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: