کد خبر: ۸۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۳
طلایی پوشان برای دومین بازی پیاپی موفق به برتری نشدند و این بار در قائم‌شهر به تساوی رسیدند تا صدر جدول را از دست بدهند.

نساجی 2- سپاهان 2؛ تقدیم صدر به استقلالبه گزارش خبرداغ ، نساجی مازندران آخرین پیروزی خود را در هفته چهارم برابر تیم قعر جدولی شاهین شهرداری به دست آورده و پس از آن در انجام این کار ناموفق بوده تا با یک روند نزولی و عملکرد نه چندان خوبی که ارائه کرده، در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد ولی آنها امروز با وجود اینکه در دقیقه 2 دروازه خود را مقابل سپاهان باز شده دیدند، اما در نیمه دوم بازگشت فوق‌العاده‌ای داشتند و با گل‌های عباس‌زاده و ممشلی از حریف‌شان پیش افتادند تا درآستانه کسب یک برتری بزرگ قرار بگیرند. در ادامه شاگردان قلعه‌نویی نیز توانستند توسط مهدی‌زاده نتیجه را جبران کنند، اما در کسب پیروزی ناکام ماندند تا با این توقف بدموقع، صدر جدول را به استقلال بدهند.


هفته سیزدهم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/09/14 ؛ ساعت: 16
استادیوم: شهید وطنی قائم‌شهر
داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: آرمان اسعدی و ایوب غلام‌زاده؛ داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا؛ کمک داوران پشت دروازه: یاسر همرنگ و سعید رحیمی‌مقدم/ ناظر داوری: محسن ترکی.

 

اخطار

مجتبی ممشلی(68) از نساجی


نساجی مازندران
علیرضا حقیقی
حامد شیری
مجتبی بیژن
حسن جعفری
رضا علیاری(40- مجتبی ممشلی)
حسن جعفری
میلاد سرلک
سید محمد میری
علی‌اصغر عاشوری
رضا دهقانی(73- رحمان جعفری)
علی شجاعی

محمد عباس‌زاده(65- محمد قاضی)

سرمربی: محمدرضا مهاجری


سپاهان اصفهان
سید پیام نیازمند
عزت‌الله پورقار
گئورگی گولسیانی
محمدرضا مهدی‌زاده
شایان مصلح
مهدی کیانی
سید محمد کریمی(60- ولادیمیر کومان)
رضا میرزایی(59- کی‌روش استنلی)
امید نورافکن(2+90- رسول نویدکیا)
محمد محبی
علی قربانی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

شرح گل
نساجی صفر - سپاهان 1 (دقیقه 2: امید نورافکن): رضا میرزایی نفوذ سریعی از سمت چپ زمین داشت و وارد محوطه جریمه نساجی شد که پاس در عرض او به امید نورافکن رسید تا او با شوت نرم بغل پای چپ دروازه را باز کند.

 

نساجی 1 - سپاهان 1 (دقیقه 57: محمد عباس‌زاده): پاس در عمق علی‌اصغر عاشوری بعد از برخورد به ممشلی و رضا میرزایی در شرایط مشکوک به آفساید به محمد عباس‌زاده رسید که شوت او وارد دروازه سپاهان شد تا گل تساوی به ثمر برسد..

 

نساجی 2 - سپاهان 1 (دقیقه 66: مجتبی ممشلی): ارسال زیبای علی‌اصغر عاشوری از جناح راست زمین به مقابل تیرک دوم را مجتبی ممشلی با ضربه سر استثنایی به کنج دروازه سپاهان فرستاد تا نساجی را پیش بیاندازد.

 

نساجی 2 - سپاهان 2 (دقیقه 68: محمدرضا مهدی‌زاده):  ارسال مهدی کیانی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه پشت سر علی قربانی در موقعیت مشکوک به آفساید به محمدرضا مهدی‌زاده رسید که ضربه سر او با عبور از کنار دستان حقیق تبدیل به گل دوم سپاهان شد.

 

دقایق حساس

05:23- شوت پشت محوطه محمد میری خطری روی دروازه سپاهان نداشت و دراختیار نیازمند قرار گرفت.


06:12- شوت فنی محمد عباس‌زاده بعد از برخورد به پای گولسیانی به بیرون رفت که در این صحنه داور اعتقادی به اعلام کرنر نداشت.

 

13:22- ارسال میرزایی و ضربه سر علی قربانی نزدیک بود تبدیل به گل شود ولی توپ با اختلاف کمی از دروازه نساجی به بیرون رفت.

 

17:50- نساجی روی توپ ارسالی از سمت چپ زمین و پاس عباس‌زاده، با یک ضربه سر به گل رسید ولی قبل از آن آرمان اسعدی، کمک داور اول مسابقه اعلام کرده بود عباس‌زاده در اوت به توپ ضربه زده است.

 

24:53- شوت ناگهانی محمد کریمی با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

 

31:15- شوت ناگهانی و تماشایی میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه را نیازمند با واکنش عالی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

 

42:10- پرتاب اوت مهدی‌زاده به مقابل تیرک اول را حقیقی بالاتر از علی قربانی زد ولی در ادامه این دروازه‌بان نساجی برخورد مشکوک به پنالتی با مهاجم سپاهان داشت که اکبریان، داور بازی در تصمیمی بحث‌برانگیز خطا را به سود نساجی اعلام کرد.

 

49:10- ضربه فنی دهقانی با فاصله کمی از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.

 

51:05- شوت محبی از داخل محوطه جریمه نساجی بعد از برخورد به مدافعان این تیم دفع شد.


52:19- ارسال خطرناک محمد کریمی از روی ضربه آزاد بعد از دفع عباس‌زاده با ضربه سر، به کرنر رفت.

 

64:50- توپ ارسالی کومان از کرنر و ضربه سر مهاجم سپاهان با بدشانسی بازیکنان این تیم تبدیل به گل نشد.


70:15- شوت پشت محوطه رضا دهقانی را نیازمند دراختیار گرفت.

76:50- در شلوغی محوطه جریمه نساجی توپ به کی‌روش استنلی رسید که شوت پای چپ زمینی او را ممشلی برگشت داد و در ادامه ضربه بی‌دقت محبی دراختیار حقیقی قرار گرفت.


77:25- علی شجاعی فرصت استثنایی گلزنی برای نساجی را روی حرکت دیدنی رحمان جعفری را هدر داد و ضربه بی‌دقت او مقابل دروازه خالی سپاهان به بیرون رفت.


78:15- پاس علی قربانی با ضربه سر و شوت روی پای مهدی کیانی به شکل خطرناکی از روی دروازه نساجی راهی اوت شد.

 

89:40- سانتر خطرناک جعفری از روی کرنر سمت راست زمین تبدیل به موقعیت جدی برای نساجی شد که مهدی‌زاده با ضربه سر توپ را از محوطه جریمه این تیم دفع کرد.


90:33- فرصت خوبی برای کومان در محوطه جریمه نساجی به دست آمد ولی شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: