کد خبر: ۸۳۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
نماینده اصولگرای مجلس نهم:
نماینده اصولگرای مجلس نهم گفت:بسیاری از دوستانم که عمری با آنها زندگی کردم درخواست‌هایی را مطرح کردند، اما هنوز تصمیم نهایی را برای حضور در لیست‌های انتخاباتی نگرفتم.

طیف‌های مختلف اصولگرا از من دعوت کردند/ برای حضور در لیست‌ها هنوز تصمیم نگرفتمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مستقر در فرمانداری تهران مجتبی رحمان دوست نماینده مجلس نهم در جمع خبرنگاران در خصوص هدف از حضور در مجلس یازدهم اظهار داشت: در مجلس نهم طرح‌هایی را دنبال می‌کردم که بخشی از آنها باقی مانده و متاسفانه در مجلس دهم نیز به آنها توجه نشد بر همین اساس تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم.

وی تاکید کرد: من به دنبال توسعه عدالت اجتماعی، امکان تحصیل در سراسر کشور، آزادی‌های اجتماعی و ایجاد فضای مناسب برای نخبگان هستم اما معلوم نیست که هنر اجرای این ادعاها را داشته باشم یا خیر.

نماینده اصولگرای مجلس نهم افزود: اگر به نطق‌هایم در دوران نمایندگی توجه کنید خواهید دید که من همواره به دنبال این بودم که بی عدالتی‌های موجود را برطرف کنم.

رحمان دوست در خصوص اینکه در کدام لیست اصولگرایان قرار خواهد گرفت، گفت: اکنون وقت طرح چنین موضوعاتی نیست البته بسیاری از دوستانم که عمری با آنها زندگی کردم در این زمینه درخواست‌هایی را مطرح کردند، اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: