کد خبر: ۸۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۳۲۳
مهاجم تیم نساجی مازندران با گلی که به سپاهان زد، تیم استقلال را در صدر جدول نگه داشت.

کمک یک پرسپولیسی به تحقق رویای استقلالبه گزارش خبرداغ ، بازی های لیگ برتر در هفته های پایانی نیم فصل نخست به اوج حساسیت رسیده است. در مهم ترین بازی هفته امروز استقلال موفق شد در ورزشگاه آزادی شهر خودرو را شکست دهد. با این نتیجه آبی ها 25 امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول رسیدند.

 

دیگر اتفاقی که استقلال برای تثبیت صدرنشینی به آن نیاز دارد، نتیجه نگرفتن سپاهان در دیدار مقابل نساجی مازندران است. اگر سپاهان در این بازی پیروز نشود، استقلال در صدر می ماند وگرنه شاگردان امیر قلعه نویی دوباره به رتبه نخست برمی گردند.

 

در حالی که سپاهانی ها با گل زودهنگام امید نورافکن از حریف پیش افتاده بودند، نساجی موفق شد گل تساوی را در نیمه دوم به ثمر برساند. این گل توسط محمد عباس زاده به ثمر رسید. مهاجم سابق تیم پرسپولیس توانست با زدن این گل، سپاهان را از صدر جدول پایین بیاورد و به تحقق رویای استقلال کمک کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: