کد خبر: ۸۳۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۱۷۱
اظهارات سوشا مکانی درخصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس که چند روز قبل انجام شد اسباب ناراحتی هواداران پرسپولیس را فراهم آورده است.

جنجال جدید در آستانه هفته سیزدهم؛ صحبت‌های سوشا خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخت!به گزارش خبرداغ ، سوشا مکانی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد، در صحبت های جدید خود گفت: "طلب من از پرسپولیس هشتصدوپنجاه میلیون است، نه صدوپنجاه میلیونی که کمیته تعیین وضعیت حکم داده. مطمئن باشید تا آخرش می‌روم و به اندازه هزار تومان هم تخفیف نمی‌دهم. من اقامت نروژ را دارم و اگر لازم باشد به فیفا شکایت می‌کنم. جوانی‌ام را برای پرسپولیس گذاشته‌ام و این پول حق من است."


همین اظهارات کافی بود تا موجی از خشم و ناراحتی از سوی هواداران پرسپولیس علیه سوشا مکانی در فضای مجازی شکل بگیرد.بازیکنی که گویا تازه‌ترین طلبکار و شاکی پرسپولیس است.دروازه بانی که مدعی شده جوانی خود را برای پرسپولیس گذاشته و البته در بخشی دیگر از صحبت هایش گفته:"به هافبکی که یک پاس گل هم نداد نهصد میلیون دادند، اما پول مرا ندادند."

 

به هرحال همین اظهارات باعث شده تا طیف گسترده ای از پرسپولیسی ها در فضای مجازی علیه مکانی موضع گیری کنند. به نوشته مدال، مکانی که در زمان سرمربیگری علی دایی به پرسپولیس پیوست پس از اخراج دایی، با حمید درخشان همکاری کرد که البته در زمان او نیز نتوانست روزهای خوبش را تکرار کند.از این روست که حالا او به همراه خط دفاعی متزلزل سرخ ها، از سوی هواداران پرسپولیس ،عوامل اصلی ناکامی پرسپولیس در لیگ چهاردهم معرفی شده اند.


حال باید منتظر بود و دید سرنوشت سوشا ، پرسپولیس و هواداران این تیم به کجا خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: