کد خبر: ۸۳۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بازی سختی را با شهرخودرو پیش رو دارد و اگر می‌خواهد برنده از زمین خارج شود، باید هافبک‌ها و وینگرهای چپ و راست حریف را از کار بیندازد....

راهکار یک استقلالی به استراماچونی برای شکست دادن شهرخودروبه گزارش خبرداغ ، پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بازی سختی را با شهرخودرو پیش رو دارد و اگر می‌خواهد برنده از زمین خارج شود، باید هافبک‌ها و وینگرهای چپ و راست حریف را از کار بیندازد....

 

بهتاش فریبا اظهار داشت: استقلال به تیمی تبدیل شده که توانایی شکست دادن هر رقیبی را دارد.

وی افزود: استقلال و سپاهان یکی از بهترین و جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر بود که هر ۲ تیم فوتبالی زیبا را به نمایش گذاشتند. این دیدار از سطح فوتبال ایران بالاتر بود. استقلال شایسته پیروزی مقابل سپاهان بود و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، هرگز چنین اتفاقی شکل می‌گرفت.

 

فریبا تصریح کرد: استراماچونی به خوبی تاکتیک‌هایش را در استقلال جا انداخته و تیمی ساخته که متکی به فرد نیست و بازی گروهی را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: استقلال بازی سختی را امروز با شهر خودرو پیش رو دارد و اگر می‌خواهد برنده از زمین خارج شود باید هافبک‌ها و وینگرهای چپ و راست حریف را از کار بیندازد.

 

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مصدومیت «شیخ دیاباته» در آستانه بازی استقلال و شهر خودرو می‌تواند در خط حمله آبی‌پوشان تاثیر گذار باشد اما اگر این بازیکن هم نرسد، استراماچونی برنامه‌های دیگرش را اجرا خواهد کرد.

 

دیدار استقلال و شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: