کد خبر: ۸۳۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۴۵۹
در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن امروز در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرداغ ، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن امروز در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

 

در بازی گذشته سرخ‌ها در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان، علی علیپور نیمکت نشین بود و به جای او مهدی عبدی بازی کرد، اما کالدرون آرژانتینی درصدد است تا از زوج علیپور و عبدی در خط حمله استفاده کند.

 

 

علی علیپور که از نیمکت نشینی ناراحت است، در دیدار با صنعت نفت عملکرد متوسطی ارائه کرد، اما شنیده می‌شود در تمرینات چند روز اخیر هماهنگی خوبی میان او مهدی عبدی گلزن دربی اجام شده است و امروز به احتمال فروان باید شاهد رونمایی از زوج تمام شمالی و البته طلایی پرسپولیس باشیم.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: