کد خبر: ۸۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۹
تقابل برانکو ایوانکوویچ با سردار آزمون در تیم ملی بسیار جنجالی خواهد بود.

به گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ در دوران حضورش در باشگاه پرسپولیس، دچار چالش‌های جدی با سردار آزمون و کارلوس کی‌روش شده بود و کار به جایی کشیده شد که پدر سردار آزمون نیز وارد این معرکه شد و علیه برانکو موضع گرفت و درگیری طرفین برای ماه‌ها تبدیل به سوژۀ داغ حاشیه‌ای فوتبال ایران شد و حالا طرفین درگیر ماجرا، در قالب تیم ملی در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت!

 

 

برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که برانکو برای گرفتن زهرچشم از سردار آزمون، او را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد که شخص آزمون در این باره اظهار داشته است: هیچ مشکلی با برانکو نداشتم، اما همیشه اعلام کرده ام وقتی او علیه من حرف زد، پدرم طبق وظیفه پدری اش و به دلیل اینکه نمی‌خواست هرکسی بدون هیچ دلیلی علیه پسرش مصاحبه کند، از فرزندش دفاع کرد.

 
جام نیوز
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: