کد خبر: ۸۳۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۵۸۴
نماینده ادوار مجلس:
رئیس اسبق کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به مقبولیت مردمی که اصولگرایان دارند، تلاش می‌کنم تا در لیست آنها قرار بگیرم.

تلاش می‌کنم در لیست اصولگرایان قرار بگیرمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عزت‌الله اکبری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عصر امروز برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس پنجم و هشتم درخصوص عملکرد مجلس دهم گفت: این مجلس اقداماتی را انجام داده که می‌توان آن را مثبت ارزیابی کرد اما در بخش سیاست خارجی، اقتصاد و صنعت بسیار ضعیف بوده است.

رئیس اسبق کمیسیون صنایع مجلس در خصوص شفافیت مالی و شفافیت رأی گفت: این موضوع یکی از لازمه‌های انتخابات است. در بحث مالی، فسادهای انتخاباتی و در بحث رأی نمایندگان، مردم حق دارند که بدانند فعالیت نماینده آنها چگونه بوده است. طبق قانون، جلسات مجلس باید به صورت مستقیم از رادیو پخش شود. این یعنی قانون اساسی به مسئله شفافیت توجه داشته هرچند در برخی اوقات به فراخور شرایط برخی جلسات غیرعلنی است اما در کل مشروح جلسات و رأی نمایندگان باید شفاف باشد.

اکبری در خصوص حضور مردم در انتخابات با توجه به اتفاقات اخیر مردم همیشه نشان دادند که در کنار نظام و انقلاب هستند و این بار نیز همین‌گونه خواهد بود.

وی در خصوص اینکه در چه گروه و یا لیستی قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به مقبولیت مردمی که اصولگرایان دارند، تلاش می‌کنم تا در لیست آنها قرار بگیرم. مجلس یازدهم باید محلی برای حل کردن مشکلات باشد و افرادی باید در آن حضور پیدا کنند که از تجربه و دانش کافی برخوردار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: