کد خبر: ۸۳۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
نشست مشترک مدیران گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور در تهران برگزار شد.

بررسی فرآیند نهایی سازی مجوزهای گردشگری در راستای پروژه پنجره واحد در مناطق آزادبه گزارش خبرداغ به نقل از فرینا، این نشست به مدت دو روز (یکشنبه و دوشنبه) در دو نوبت صبح و عصر با هدف «نهایی‌سازی فرآیند مجوزهای گردشگری در راستای پروژه پنجره واحد» برگزار شد.

در این نشست دو روزه که با حضور «محمد امین اله‌داد» مدیر پروژه پنجره واحد و «حسین اله‌بداشتی» مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، فرآیندهای حوزه گردشگری از جمله تاسیسات گردشگری، مجوز فعالیت‌ کارگاه‌های صنایع دستی، کارت صنعتگری و … بررسی و با همکاری و تعامل مدیران گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور نهایی شد.

گفتنی است؛ بررسی و نهایی‌سازی فرآیندهای کلی سرمایه‌گذاری گردشگری و نهایی‌سازی فرآیند صدور جواز تاسیس؛ پیشرفت کار و صدور پروانه بهره‌برداری از جمله موضوعاتی بود که در اولین روز برگزاری این نشست توسط «محمد امين اله داد» مدير پنجره واحد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: