کد خبر: ۸۳۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۷۱۳
سندی توسط یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده که پر از ابهام و احتمالات است....

ماجرای رضایتنامه مدافع استقلال؛ پولی که دوبار گرفته شد!+ عکسبه گزارش خبرداغ ، وقتی مجید حسینی از استقلال رفت، حداقل شادی هواداران استقلال برای دریافت مبلغ رضایتنامه او و استفاده از آن در راه خرید یک بازیکن بود اما حالا مشخص شده این رشته سر دراز دارد. 


 برای جدایی حسینی از استقلال، ترابوزان به استقلال یک چک می‌دهد تا مبلغ رضایتنامه تسویه شود. این چک هنوز به موعد تاریخش نرسیده بود و به همین دلیل یک تاجر تصمیم می‌گیرد آن چک را بگیرد و به جای آن به مسئولین استقلال پول نقد بدهد.  طبق اخبار رسیده، باشگاه استقلال البته پس از آن طی مراوداتی که با باشگاه ترکیه ای داشتند پول را نقدا در حساب خلیل زاده دریافت می کنند.


بیایید فرضیه‌ها را بررسی کنیم. استقلال دوباره از ترابوزان پول گرفته است؟! این یک فرضیه وحشتناک است! اگر چنین واقعه‌ای رخ داده باشد، کمترین مجازات باید محرومیت مادام‌العمر مدیران مربوطه باشد. در بهترین حالت اما این اتفاق یک سهل انگاری بوده است و عدم هماهنگی، یعنی مدیرعامل از این اتفاقات خبر نداشته است که این هم خود یک مشکل اساسی است.


در این بین یک نکته مهم وجود دارد. باشگاه ترابوزان چرا باید رسیدش را منتشر کند؟ انتشار چنین رسیدی که متعلق به حسابداری و اموال باشگاه است، کاری به شدت غیر حرفه‌ای است و از آن قبیل کارهایی است که فقط در کانال‌های هواداری انجام می‌شود. به عکس سند دقت کنید. رسید کاملا مخدوش است و این خود ابهامات را زیاد می‌کند.


یک فرضیه دیگر هم وجود دارد. یکی از مسئولین سابق باشگاه که رابطه خوبی با مدیر فعلی ندارد و جایگاه خوبش بین هواداران را از دست داده، رسید را به خبرگزاری‌ها داده تا جایگاه مدیر عامل را هم به خطر بیندازد و با توجه به سابقه‌اش یک چالش جدید وارد باشگاه کند.


هنوز هیچ مقام رسمی و دخیل در امر انتقال حسینی به ترابوزان، به اظهارنظر نپرداخته است و این مسئله باعث کنجکاوی بسیاری شده اما مسئله واضح این است این رسید می‌تواند سرآغاز یک جنجال جدید در استقلال باشد.

 

 

جام نیوز

 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: